Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nepropásněte novinky, akce a slevy!

Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.

 

 

| On-line platby

 

| Novinky

 

 

 

Doprava

 

 

  1. Úvod
  2. PRO ZÁKAZNÍKY
  3. Jak reklamovat

Reklamační řád

Zákazník má právo zboží reklamovat ve lhůtě 24 měsíců od převzetí zboží nového a 12 měsíců od převzetí zboží použitého (opticky poškozeného), tedy zboží bazarového.

 

JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI

1.   Reklamaci můžete jednoduše zadat přes svůj zákaznický profil nebo můžete vyplnit náš reklamační formulář přímo. Po úspěšném zadání reklamace obdržíte na Váš e-mail zprávu, která potvrzuje úspěšné přijetí reklamace. 
2.   Zboží zasílejte včetně veškerého příslušenství nejlépe v originálním obalu a vždy vhodně zabalené proti poškození.
3.   Balíček zašlete jako obyčejnou zásilku s využitím odpovědního štítku České pošty pro bezplatné odeslání. Podací lístek od zásilky si ponechejte jako doklad o odeslání. Zásilky neposílejte na dobírku ani doporučeně (takto poslané zásilky není možné převzít).

Adresa pro zaslání reklamace:

Outlet zboží s.r.o.

Vojenova 2481/7  

180 00 Praha

 

REKLAMACE VELKÝCH SPOTŘEBIČŮ

Reklamaci velkého spotřebiče vyřešíme u vás doma skrze servisního technika. Reklamaci můžete jednoduše zadat přes svůj zákaznický profil v přehledu objednávek. Klikněte na objednávku a u každé položky máte možnost zboží reklamovat.  Nebo vyplňte náš reklamační formulář přímo. Poté kontaktujte reklamační oddělení na telefonním čísle +420 228 886 009. Zboží neodesílejte. 

 

 

VYŘÍZENÍ REKLAMACE

Reklamace vyřizujeme v nejkratší možné době, nejdéle však v zákonné 30denní lhůtě. Tato lhůta začíná běžet v den přijetí zásilky na sklad. 
Výměnu zboží neprovádíme. Pokud si přejte vrátit peníze, učiníme tak v souladu s právními předpisy.

 

 

JAK POSTUPOVAT V PŘÍPADĚ POŠKOZENÍ ZBOŽÍ PŘEPRAVCEM

Je potřeba si pečlivě zkontrolovat dodané zboží už při přebírání zásilky od přepravce.

Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.

V případě, že je zboží poškozeno, i když byl obal neporušený, je nutné o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost.

Veškeré níže uvedené instrukce od nás po nahlášení škodní události rovněž obdržíte e-mailem.

 

Česká pošta

Oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty. S sebou vezměte kompletní zásilku, tak jak jste jí obdrželi, včetně obalového materiálu. Na poště Vám pracovníci pošty poradí a sepíší s Vámi zápis o škodě způsobené během přepravy. Reklamaci prosím vždy postupujte adresátovi, tedy Vám - v případě uznání reklamace Vám bude poštou uhrazena škoda. Po sepsání škodního zápisu má pošta zhruba 14 dní na rozhodnutí a vyjádření se k reklamaci přepravy. Výsledek Vám přijde poštou. Doporučujeme Vám rovněž vše nafotit. 

 

Uloženka, GEIS, In Time

Pokud poškození zjistíte ještě před převzetím zásilky, zásilku nepřebírejte, požadujte sepsání škodního protokolu a vrácení odesílateli. Přepravce se s námi spojí, reklamaci společně vyřídíme a ozveme se Vám. Pokud už bude objednávka zaplacená, domluvíme se na vrácení peněz. 

 

Zjistíte-li poškození až po převzetí zásilky, v první řadě vše důkladně nafoťte, včetně obalového materiálu. Co nejdříve nám nahlašte reklamaci přes náš reklamační formulář a přiložte fotografie poškozeného zboží. Případně nám fotografie pošlete e-mailem na oldicz@gmail.com. Spojíme se s Vámi a domluvíme se na řešení situace. Zároveň podáme reklamaci přepravci. 

 

 

 

Nepropásněte novinky, akce a slevy!
A co Vám garantujeme?
  • nejvýhodnější ceny na internetu
  • širokou nabídku zboží
  • 2letou záruku i na rozbalené zboží

2017 outetzbozi.cz
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz